last couple of days in NZ - Reisverslag uit Kings Cross, Verenigd Koninkrijk van Emiel Biloen - WaarBenJij.nu last couple of days in NZ - Reisverslag uit Kings Cross, Verenigd Koninkrijk van Emiel Biloen - WaarBenJij.nu

last couple of days in NZ

Blijf op de hoogte en volg Emiel

04 Maart 2013 | Verenigd Koninkrijk, Kings Cross

Mount Cook
Witte bergtoppen, prachtig weer, waanzinnige mooie natuur en een rivier. Met z'n 8e op pad 7 jonkies en een oma. Een wandeling naar de "hookers lake" vraag me niet waarom het zo hete, we hebben het meer overigens ook nooit gevonden;) anyway de rivier bestond uit gletsjer water wat dus ijs en ijs koud was! Maar het leverde weer de mooiste plaatjes op! S'avonds met z'n 8e gekookt wat een super combi was. Lekkere Hollandse broccoli stamppot. Lekker de lord of the rings gekeken en naar bed.

De dag daarop zijn we nar geraldine gegaan, een klein dorpje waar we met z'n 9e achterbleven omdat er niet voldoende ruimte was in de andere accommodatie. Heerlijk een soort eigen huis hadden we daar, een huiskamer met stereo waar Eric Clapton op stond. Een eigen slaapkamer keuken en tuin. We hebben daar heerlijk gerelaxed met leuke mensen. Weer samen gekookt dit keer een heerlijke pasta salade. Savonds biertje en wijntje gedronken en de film shooting stars gezien. Een film over de Hutu en de tutsies heel heftig allemaal. Maar ik weet daardoor dus wel zeker dat ik ook vrijwilligers werk in Afrika wil gaan doen, someday someplace somewhere.

We vervolgde onze reis naar kaikoura. Een klein vissers dorpje. Dar hebben we diepzee gevist en hebben we kreeft gevangen. Heeeeel veel kreeft gevangen. Dolfijnen backflips zien maken en langs de boot mee zien zwemmen. Savonds heeft de visser alle kreeften en vis klaargemaakt en onder het genot van een wijntje hebben we alles op zitten eten! Wat een heerlijke ervaring was dat!

We zijn doorgereden naar pikton, daar zijn we op de verry gestapt en zijn we weer naar het noorder eiland vertrokken. Weer zo ontzettend mooi ongelofelijk:/

Noorder eiland niet veel gedaan, een lange busrit van 11.5 uur naar Auckland gereist oftewel kapot! Owh ja we hebben matti onze maat gedropt at the tangerero gross want hij had nog wat dagen over.

Runar en ik zijn dus aangekomen in Auckland. Daar hebben we 2 nachten overbrugt. En hebben we zoals het hoort weer een van de luxe hotels bezocht, de gym binnengeglipt en lekker gezwommen en een sauna gepakt:) chill leven als backpacker he;)

Wat een heerlijke tijd heb ik gehad in NZ ik wil iedereen bedanken voor deze goede tijd! Op maar oz!

  • 04 Maart 2013 - 17:54

    Tiny Bloemers:

    Nou Emiel, ik weet haast niet wat ik moet schrijven, je hebt het zo naar je zin. Verlang je al weer naar je werk bij de VU? haha.
    Het is hier nu ook lekker weer de hele dag heeft het zonnetje geschenen. Het zou onmgeveer 12 graden worden maar uit de wind is het een stuk warmer echt heerlijk. Ik ben maar weer begonnen met de tegels in de tuin schoonmaken en de tafel en stoelen zijn ook weer schoon. Dus heb ik even lekker op mijn stoeltje gezeten IN DE ZON.
    Liefs van mij en vermaak je verder.

  • 04 Maart 2013 - 19:52

    Ria Beima:

    Lieve Emiel. Ik ben blij dat je zo geniet. Ondanks dat jij zo geniet , zie ik er toch ook naar uit wanneer je weer terug komt. Je bent nu twee maanden weg en zoals ik gelezen heb, heb je heel wat gezien. Ik ben benieuwd hoe je de volgende weken gaat invullen. Lieverd doe s.v.p. voorzichtig en weet dat ik altijd aan je denk. Je krijgt ook de groeten van je Opa.
    Heel veel liefs van je Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emiel

Dreaming, follow your dream, living your dream, that is what i do. Surfing, swimming, diving, searching for some adventure, and here it is and there i go. Do i need to say more?

Actief sinds 19 Nov. 2012
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 10391

Voorgaande reizen:

01 Januari 2013 - 29 Juni 2013

Australië, New Zealand, Thailand

Landen bezocht: