Day 2 And day 3 - Reisverslag uit Kings Cross, Verenigd Koninkrijk van Emiel Biloen - WaarBenJij.nu Day 2 And day 3 - Reisverslag uit Kings Cross, Verenigd Koninkrijk van Emiel Biloen - WaarBenJij.nu

Day 2 And day 3

Blijf op de hoogte en volg Emiel

07 Januari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Kings Cross

Dag 2: regel dag.
Wekker om 7 uur, ontbijten en vervolgens de hele dag allerlei zaken moeten regelen zoals oa bankzaken, Australisch telefoon nummer (wap me maar als je die wil) na veel geloop van hot naar her door Sydney kwam er toch eindelijk een einde aan deze dag, na het eten met z'n alle zijn we in de speciaal door ons gereserveerde "party bus" een kroegentocht gaan doen! Jummie!!!

Dag 3: uitslapen!
JA! We konden uitslapen Atleast ik kon dat want Runar had de wekker om half 8 gezet om te gaan hardlopen. Respect met 27 graden!

Anyway we zouden vandaag een haven cruise hebben! Na eerst een toch van 1.5 uur door Sydney gemaakt te hebben kwamen we aan op de boot! We hebben de hele dag gerelaxed gesocialized en gepraat met onze mede backpack vrienden.
Lekker zwemmen mocht natuurlijk ook niet ontbreken.

Omdat we met z'n alle in zo een goede sfeer zijn we lekker met een groepje bij de harbor wat stokbroden en biertjes wezen eten en drinken, wantttt om 9 pm zou er een vuurwerk show zijn. Nog nooit heb ik zo mooi vuurwerk gezien! Daarna zijn we lekker door gegaan naar een gratis jazz/soul festival in het wel bekende central park van Sydney!

Nog even snel voor het slapen mijn mams gebeld! Voelde goed om weer even mijn vertrouwde mams aan de lijn te hebben!

  • 07 Januari 2013 - 08:42

    Tiny:

    Hallo Emiel,
    Nou als ik dat zo lees dan houdt jij het wel een half jaar vol, leuk dat je mijn familie nog op Schiphol tegen kwam.
    Met al dat feesten heb je dan nog wel tijd om te werken? hahaha.
    Ik wacht met spanning je volgende berichtjes af.
    Liefs xxxx

  • 07 Januari 2013 - 17:53

    Ria Beima:

    Hallo Emiel. Je hebt het enorm naar je zin zo te lezen. Leuke foto's heb ik gezien van jullie. Ik mis je nu al en je bent nog niet eens 1 week weg. Ik ben wel heel blij voor je. Geniet ervan, je krijgt de groeten van Opa. Geniet van het mooie weer, hier is het niet zo warm als bij jullie. Doe Runar de groeten van ons. Tot de volgende mail.
    Liefs Oma

  • 07 Januari 2013 - 18:52

    Gwen:

    Hey Email, het klinkt allemaal wel heeeel gezellig daar! Leuk hoor....voor jullie dan. Wij zullen ons wel bezig houden met werken en zo ;-)
    Blijf vooral genieten en hug voor Runar en voor jou natuurlijk XX

  • 08 Januari 2013 - 12:54

    Anne En Hans Van Klaveren:

    Hallo Emiel en Runar,
    wij krijgen de Weblig van Runar niet te pakken dan maar via "Stroopwafekemiel".
    Een handelsidee, stroopwafels in Australie. (De Hema doet het ook al in het buitenland)
    Gelezen dat het jullie goed gaat. Wat een avontuur! Hans leest net een boek van Emily Barr,
    "Backpack". Over Backpackers in Azie, ergens een moordenaar die het op blonde vrouwen
    heeft voorzien. Jullie dus niet.
    Het aller, allerbeste, liefs van de Oma en Opa van Runar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emiel

Dreaming, follow your dream, living your dream, that is what i do. Surfing, swimming, diving, searching for some adventure, and here it is and there i go. Do i need to say more?

Actief sinds 19 Nov. 2012
Verslag gelezen: 515
Totaal aantal bezoekers 10395

Voorgaande reizen:

01 Januari 2013 - 29 Juni 2013

Australië, New Zealand, Thailand

Landen bezocht: