spot x - Reisverslag uit Arrawarra, Australië van Emiel Biloen - WaarBenJij.nu spot x - Reisverslag uit Arrawarra, Australië van Emiel Biloen - WaarBenJij.nu

spot x

Blijf op de hoogte en volg Emiel

12 Januari 2013 | Australië, Arrawarra

Regeldag 2 en 3
45 graden in Sydney en wij moeten weer een regeldag invoeren. Maargoed er moest dan ook wel het een en ander geregeld worden. Afgelopen nacht heb ik een 10 daagse head And bush trip gewonnen met ......stoelendans hahahaha. Anyway dus onze reis moeten we weer aanpassen. Helemaal niet erg want plannen zijn er om gewijzigd te worden. Een heerlijke dag met als afsluiter een duik in hetzwembad in de haven van Sydney. De dag daarna besloten we de plannen toch weer te wijzigen, dus wij weer de hele dag in de travel Agency shops. Anyway morgen vroeg opstaan om vervolgens onze eerste surflessen te krijgen in oz.

Op 9 januari kwamen we aan op spot x! A kind of Paradise for surfers. Het voelt weer een klein beetje aan als schoolkamp maar dan 1000x beter. Heel veel relaxte boys And girls, allemaal met de relaxte instelling als no worries mate! Lovely. Toen we aankwamen begon het te regenen dat was dus wel een bummer. Na onze kamers gezien te hebben gingen we eten sinds weken niet meer zo lekker en gezond gegeten! Ik was er echt aan toe! Pils ingeslagen en savonds heerlijk met z'n alle aan het pils en goon! Jaja wie had dat gedacht ik en aan die goedkope vieze wijn. Maja life sucks as backpacker.

10 januari (als ik het goed heb)
Vandaag zijn de eerste surf lessen! Het ging super goed, ik kon al gelijk staan en jaja geen last van m'n schouders. Na de hele dag gesurft te hebben, 2 surfsessies van 2 uur waren we helemaal uitgevloerd! Maar dat mocht de pret niet baten want de andere groep was ook vanuit Sydney aangekomen! Of te wel goon, gitaar, leuke mensen en een hoop plezier op het strand:)

11 Jan 2013.
Strak blauwe lucht, heerlijke grote golven en een goede temperatuur. Surfen dus! 7 grote golven gepakt en toen gebeurde het......ik voelde de spier in mijn linker arm een krakend scheurend geluid maken en toen kwam de herkenbare pijn..... Smiddags maar even vrij genomen van surfen en de hele middag op jet strand gelegen:) ook hebben we 7 nachten geboekt in byron bay the hippie town of australia!

Het is wel grappig we hebben ons voorgenomen geen Nederlands meer te praten als er andere bij zijn. Oftewel learning english.

• 12 Januari 2013 - 09:50

Jarno&lynette :

helleu Emilio!!

hoe gaat het vandaag in Australië?? je hebt toch niks gescheurd
    of gebroken tijdens het surfen he? have a Nice day!

lieve groetjes, Jarno&lynette xxxx

• 12 Januari 2013 - 10:47

Ria Beima:

Lieve Emiel.Wat leuk dat je een reis hebt gewonnen.Ik ben blij dat je zo een plezier hebt .Jammer van je schouder en ik hoop dat het gauw weer beter gaat.Denk je nog aan onze gesprekken? Ik hoop dat je ook nog wat foto s opstuurd. We leven helemaal met je mee en kijken steeds op de kaart waar je bent.Wij hebben vanmorgen wat sneeuw gehad en jij ligt daar heerlijk in de zon te genieten. Liefs van Opa en Oma

• 13 Januari 2013 - 19:36

Tiny Bloemers:

Hallo Emiel,
    Nou je verveelt je niet hè. Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt.
    Hier is het koud, het vriest elke dag en de temperatuur komt overdag niet boven nul.
    Geniet nog maar lekker en het beste met je schouder.
    Groetjes Tiny.