Spot X And Byron Bay - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Emiel Biloen - WaarBenJij.nu Spot X And Byron Bay - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Emiel Biloen - WaarBenJij.nu

Spot X And Byron Bay

Blijf op de hoogte en volg Emiel

14 Januari 2013 | Australië, Byron Bay

12/1/13 spot x
Surfen gaat steeds beter! De pijn in mijn schouder is nog wel aanwezig maar met ijs koelen en rustig aan doen helpt voldoende. Heerlijk in de zon bakken, lekker eten, gezellie mensen om ons heen maakt het verblijf in spot x awesome!

13-01-13 byron bay
Jaja de laatste surfles is geweest nog lekker even gechilled en kangoeroe's gespot! Op de bus naar byron bay. Aangekomen en wel na 4 uur rijden hebben we het hostel gevonden. Een groot hostel met 200 backpackers ofzo:/ ik kwam apart op de kamer Runar apart ende rest van ons clubje ook op een andere kamer. Great. Anyway lekker gegeten bij de domino's en een rustig avondje gechilled. Aangekomen op de kamer lag er een gast te snurken like a mofo haha. Snachts kwamen m'n roomies binnen uurtje of 3 pff weinig slaap gehad dus. Gelukkig de volgende dagen met m'n maatjes op de kamer.

14-01-13 Byron bay
Regen regen regen bluhr. Nou niet bepaald het weer wat je hier zou verwachten. Het grote verschil met Nederland is, id dat het hier 25 graden is. Dan maar een dage solliciteren, een wwoof boek aangevraagd en verschillende emailtjes gestuurd. Dus waarschijnlijk werken en wwoofen te gelijk. Hoe vet is dat!

Vanavond gaan we gezellig met ons groepje van 6 en 2 r'dammers uit eten en daarna lekker op stap.

Welcome in australia guys!

• 14 Januari 2013 - 07:48

Fred Biloen:

He goser,

Niet klagen over regen he, vanuit een land waar de ijsmeesters al weer nerveus het ijs aan het meten zijn voor de eerste schaatstocht op natuurijs.
    Wat is dat wwoof boek waar je het over hebt? Iets met wilde honden ofzo?
    we hebben wat foto gegoogled van Byron Bay. Inderdaad klein maar fijn he!
    Kus papa, mama en meggy