Byron Bay 16-1-13 - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Emiel Biloen - WaarBenJij.nu Byron Bay 16-1-13 - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Emiel Biloen - WaarBenJij.nu

Byron Bay 16-1-13

Blijf op de hoogte en volg Emiel

17 Januari 2013 | Australië, Byron Bay

Byron Bay 16/1/13
De allergekste dag van mijn leven!
Het begon allemaal in de morgen, wij hebben weer eens onze plannen gewijzigd. De uitspraak: " plannen zijn er om gewijzigd te worden" staat centraal in ons leven! We hebben besloten om vanaf zondag tot 8 dagen later een campervan te gaan huren met z'n 3e. Allemaal leuk en aardig maar dat betekende dus wel dat we weer de hele ochtend en groot gedeelte van de middag in de travel agency(s) zaten. Hoedanook we're leaving sunday And going to travel around:)

Smiddags ebben we boodschappen gedaan en zijn we de meiden gaan opzoeken op hun wwoof adres. Die meiden leven daar zoooooo relaxed! Een groot landhuis met een mooie nog niet geschilderde veranda, met uitzicht over notenbomen mooie heuvels enz enz oh en niet te vergeten de hangmat en jacuzzi:)

Dus wij zouden daar gaan eten, komt opeens de boer HEEEL boos het huis in en verteld dt we per direct weg moesten. Hoe stom is dat want Matthijs en ik zaten net in de jacuzzi met ren "lekker" glaasje goon. Nou wij dus weer opweg naar byron bay 10km verder (lopend) bedachten we wel even te kunnen gaan liften, ja hoor dat was een groot succes we waren binnen 10 mins in byron.

Toen gingen we maar eens eten om 1030 uur. Pff combi goon en niet eten is een killing combination.
En wat ga je doen als je je verveeld beerpingpong. Dat spel is zo grappig, alleen ik ben er niet zo goed in haha.

Aangekomen op onze kamer waren er twee meiden aangekomen uit Melbourne beetje mee zitten praten kaart spelletje gespeeld en lekker "op tijd" gaan slapen:)

Wat is het leven als backpacker toch zwaar -_-