Weinig woorden, veel indrukken - Reisverslag uit Queenstown, Zuid-Afrika van Emiel Biloen - WaarBenJij.nu Weinig woorden, veel indrukken - Reisverslag uit Queenstown, Zuid-Afrika van Emiel Biloen - WaarBenJij.nu

Weinig woorden, veel indrukken

Blijf op de hoogte en volg Emiel

21 Februari 2013 | Zuid-Afrika, Queenstown

Queenstown
Na een lange dag reizen met de bus zijn we weer aangekomen in queenstown! Heeeeerlijk! Na een aantal dagen slecht weer te hebben gehad kwamen we nu weer aan in het bruisende stadje queenstown. Alsof we weer thuis waren! Hier hebben we 7 dagen vertoefd en hebben daar een super tijd gehad! Leuke mensen leren kennen, lekker op het strand genoten van het prachtige weer, gehiked, gechilled enz enz. Een stad om nooit meer te vergeten! En als klap op de vuurpijl kwamen we Sabine en annefleur ook nog tegen! Vanavond gaan we onze laatste fergburger eten, een Sappie drinken en een gezellige avond tegemoet. Op naar "Mount Cook"

• 21 Februari 2013 - 09:41

Louis & Ans:

Beste Emiel,

Wij volgen je reisverslag via deze site, je vermaakt je goed.
    Ik lees feesten, vrienden, vriendinnen en mooie natuur!
    Wat ik niet lees is je goede voornemen om je geloofsgenoten op te zoeken en die zijn er zeker. Een op de 341 is een getuige.
    Ook vrolijke leuke jonge mensen, ben je het adressenboekje kwijt?
    Maar je bent nog niet thuis dus er kan nog veel gebeuren, neem ook die ervaringen mee naar huis of in je blog. Vele wachten daar op!
    Goede reis verder en vermaak je op een goede manier waar je op terug kan kijken.

Succes, Louis & Ans.

• 04 Maart 2013 - 01:14

Runar:

Vriend, Queenstown Zuid Afrika!? Of zaten we nou in Queenstown Nieuw Zeeland...