nog 1 maand te gaan - Reisverslag uit Edam, Nederland van Emiel Biloen - WaarBenJij.nu nog 1 maand te gaan - Reisverslag uit Edam, Nederland van Emiel Biloen - WaarBenJij.nu

nog 1 maand te gaan

Blijf op de hoogte en volg Emiel

26 November 2012 | Nederland, Edam

Jaja de tijd gaat snel! Nog een maand te gaan en dan vliegen we naar oz!

Of ik er zin in heb? Absoluut! Maar een gek idee is het wel. Nog nooit ben ik zo lang van huis weg geweest, en nog nooit heb ik zolang voor mezelf moeten zorgen. Als dat maar goed gaat haha.
Vorige week heb ik voor het eerst m'n tas ingepakt, even kijken of alles zou passen. Wat viel dat tegen zeg haha. Ik ga 50% minder meenemen dan dat ik op de proef had ingepakt want het was echt zo van: " tas.....waar ga e met dat jongetje naar toe". Haha anyway, de vakantie kriebels beginnen langzaam door te komen:)

Oh ja even leuk om te vertellen...wist je dat het nu in sydney al 28 graden is:) hoe lekker is dat.

Nou ik hou jullie op de hoogte.
Latersssss

  • 26 November 2012 - 13:02

    Fred Biloen:

    Zoon,
    Het gaat er nu om spannen. We (je mams, zus en ik) vinden het heel spannend voor je.
    Kus Papa

  • 26 November 2012 - 15:40

    Tiny B.:

    Hoi Emiel,
    Ik vind het super tof wat jij gaat doen. Ik zal al je reisverslagen lezen natuurlijk.
    Veel plezier in Australie.

  • 27 November 2012 - 11:07

    Opa En Oma:

    Ik had een foutje gemaakt. maar daar gaat hij weer. Het is een heel avontuur wat jullie gaan doen en ik wens jullie enorm veel plezier. Liefs van Opa en Oma

  • 16 December 2012 - 15:29

    David:

    Hey Emiel, cool! Heb ik altijd al heen willen gaan, maar nog niet gedaan... Geniet!
    David (Biloen)

  • 29 December 2012 - 11:13

    Marjolijn:

    Hoi Emiel,nog even...............
    Ben heel benieuwd naar je reis!!
    Ik ga je volgen!
    Een heel GOED NIEUWJAAR!!!!!!!!!!!!!! en een fantastische reis en veel plezier,
    Groetjes en liefs ,nog bedankt voor de kerst maaltijd!
    Marjolijn

  • 30 December 2012 - 11:36

    Louis & Ans Schmetz:

    Beste Emiel,

    Gisteren zijn wij komen uitzwaaien, een gezellige bijeenkomst.
    Je begint aan een avontuur waaruit je veel kan leren, zorg dat wat nu in je hart zit zo blijft.
    Ook in Australië zijn vele getuigen, zoek ze op!
    Schijf erover in je blog, kunnen wij meegenieten.
    Een goede reis en geniet ervan.

    Louis & Ans Schmetz.

  • 30 December 2012 - 23:00

    Runar:

    Mijn backpack zit al aardig vol.. heb jij nog ruimte over? Je maatje ;)

  • 03 Januari 2013 - 17:21

    Ria Beuma:

    Hallo Emiel.Ik hoorde dat je in Sidney bent.Heel veel plezier (leuke foto ) liefs Oma en Opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emiel

Dreaming, follow your dream, living your dream, that is what i do. Surfing, swimming, diving, searching for some adventure, and here it is and there i go. Do i need to say more?

Actief sinds 19 Nov. 2012
Verslag gelezen: 626
Totaal aantal bezoekers 10395

Voorgaande reizen:

01 Januari 2013 - 29 Juni 2013

Australië, New Zealand, Thailand

Landen bezocht: