31/12/12 - Reisverslag uit Edam, Nederland van Emiel Biloen - WaarBenJij.nu 31/12/12 - Reisverslag uit Edam, Nederland van Emiel Biloen - WaarBenJij.nu

31/12/12

Door: Emilio

Blijf op de hoogte en volg Emiel

31 December 2012 | Nederland, Edam

G'day mates,

De laatste dag van het jaar 2012, de laatste volledige dag met mijn ouders, zusje, en opa en oma. De laatste dingen kopen en inpakken.

Het gaat dan nu toch echt eindelijk gebeuren, 1 januari 2013 staat bekend als de stres dag 2013;)........Op naar OZ. Hoewel er nu nog vragen door mijn hoofd spoken als, heb ik dit gepakt, heb ik dat gepakt, oh dit moet ik niet vergeten en oh dat moet ik niet vergeten. 100x mijn packlist afgestruind of ik echt niks ben vergeten. Ik zal er maar aan moeten geloven, besides het is maar een half jaar o.O

Afgelopen zaterdag een afscheids borrel gegeven, wouw wat een mensen zeg, iedereen (sommige iets meer dan andere) zijn blij dat we vertrekken haha.
Een hoop kaarten gekregen met lieve, aanmoedigende woorden. Ook de financiële steun mag niet vergeten worden.....THANKS iedereen!

Vanavond nog lekker uit eten met de familie, want pfff wat ga ik die missen.
Anyway ik ga een hoop lol te gemoed, for sure!

Voor degene die ik verlopig niet meer ga spreken, t ga jullie goed, en tot over een half jaar.

Tot zo ver het laatste bericht vanuit Nederland. Het volgende bericht zal vanuit een heel warm en vooral zonnig, relaxte, en oh zo chill land zijn.

Tot dan and keep your head up, because otherwise your neck will get hurt;)

Cheers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emiel

Dreaming, follow your dream, living your dream, that is what i do. Surfing, swimming, diving, searching for some adventure, and here it is and there i go. Do i need to say more?

Actief sinds 19 Nov. 2012
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 10395

Voorgaande reizen:

01 Januari 2013 - 29 Juni 2013

Australië, New Zealand, Thailand

Landen bezocht: