G' day how u doing mates? - Reisverslag uit Sydney, Australië van Emiel Biloen - WaarBenJij.nu G' day how u doing mates? - Reisverslag uit Sydney, Australië van Emiel Biloen - WaarBenJij.nu

G' day how u doing mates?

Door: Emilio

Blijf op de hoogte en volg Emiel

07 Januari 2013 | Australië, Sydney

De vliegtuig reis details zal ik jullie besparen, veel turbelentie, weinig slaap, weinig en met name vies eten!
De dagkamer in taipei hield in dat we eindelijk 3 uurtjes konden slapen na ongeveer 48 uur niet geslapen te hebben, maaaaaaar dat ter zijde;)

Dag 1: aankomst Sydney
om 11:00 uur locale tijd precies zijn wij geland op Sydney airport. Sta je dan met je veel te zware tas, vies, brak en vooral heel erg warm!
"Jongens groepsfoto" wordt er geroepen door het ausie backpackers team, great haha.

Ingestapt en wel in de bus begint de stemming er aardig in te raken, Nederlandse liedjes en Australische nummers worden door elkaar gezongen.
Nog verbaast zijnde over het feit dat men allemaal links rijden (met name door mijn mentale toestand kon ik het allemaal nog niet bevatten) doken de eerste fotos op, the road en op de achtergrond BONDI BEACH!!

Mannetje of 50 (nieuwe) backpackers stonden klaar op met ewrten soep en roggebrood de " nieuwjaarsduik te gaan maken op BONDI ofc;) hoe vet is dat!
Aangekomen in het hopstel, 6 personen op een kamer van 3 bij 2. gelukkig hebben wij de leukste kamer indeling van s allemaal want we ziten met hardstikke relaxte boys and girls!

Na even snel gedoucht te hebben, bedden verdeeld en lol gemaakt moesten we om 8 uur PM op het dakterras zijn van het andere hostel om vervolgens met zn alle te gaan BBQ' n en socializen.

Fotos volgen;)

Emiel

Dreaming, follow your dream, living your dream, that is what i do. Surfing, swimming, diving, searching for some adventure, and here it is and there i go. Do i need to say more?

Actief sinds 19 Nov. 2012